helgen som varit.-


fredag; blev en lugn hemmakväll hos ida, malin skulle egentligen vara med. men blev inte så i slutändan, tråkigt! men det gick lika bra att bara vara jag och ida.. efter skolan tog vi bussen mot stan, bestämde oss för att käka på BK och vara lite onyttiga, men å andra sidan hur gott är det inte? mumms. tröttar verkligen aldrig på det! efter att vi hade käkat upp satt vi kvar en stund och pratade på som alltid, och efter det gick vi till hemköp för att köpa ytterligare en liten matbit till lets dance... tror faktiskt att jag har något fel på min mage, magkatarr kanske? eller något annat. för äter gör jag och blir mätt som alla andra, men sen efter bara en liten stund är jag jätte hungrig igen och sugen på sötsaker, jämt! humm..
men iaf gick och köpte godis för att ha till lets dance, och tog bussen hem till färjestad där ida bor.. kvällen blev lugn som sagt, och lets dance fick stå för underhållningen. mycket roligt att se faktiskt!  ganska så bra var de allihopa, visst var de lite stela och stegen var vell kanske inte helt perfekta.- men vafan det var ju trots allt första "riktiga" uppvisningen..
bästa kvinnliga stjärna var ju helt klart Laila, och bästa manliga Morgan.. håller med juryn där faktiskt! hehe, men vackrast på dansgolvet var ju helt klart Blondinbella, sminkningen och allt. superfint! synd bara att hon hamna bland de tre som har minst röster, men hoppas att hon klarar sig! vill se mer utav henne, att hon bjuder mer på sig själv osv.. :) ja, så såg min fredag ut. mysigt!


(Jonathan och Blondinbella, ett utav paren jag kommer att heja på framöver!)
 
lördag;
blev också en mysig hemma kväll, blir inte så mycket annat om man inte går ut och festar vill säga.. men det har bleve lungt med festandet nu.. gott det. blev ju som sagt för mycket på nyår, kan vell vara därför som jag inte är lika sugen nu..? mihi.. menmen, kvällen spenderades hemma hos syster, mest tv-tittande fick det bli, kollade på två filmer- noll tolerans och World Trade Center, sjukt bra båda två! har sett dom förut, men helt klart sevärda i vilket fall. blev sängen hyfsat tidigt också, runt 00.00. gott! trött var bara förnamnet. hehe.

och idag söndag blir också en lugn dag, var planerat att jag och ida skulle sova hos amanda idag,som har fått en ny lya på kroppkärr, men nu verkar det inte som om att det blir något... tråkigt! men vi får se helt enkelt, hon skulle höra av sig senare.. så det är bara att vänta och se... hoppas!

det var min helg det, en lugn helg.. hur skönt som helst om ni frågar mig, bara ta det lungt och mysa ner sig i soffan och bara må! gott..

tänkte att jag skulle hoppa in i duschen nu, känner mig så ofräsch... så tänkte fräscha till mig lite, så att jag genast känner mig fräschare och snyggare framförallt! hehe.

men ni får ha en fortsatt trevlig dag så länge, så hörs vi lite senare!  pusssssssssss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0