helgen som varit

som ni kanske märker har jag inte alls varit uppdaterad sen fredags, hehe..detta på grund av att jag har försökt att spendera helgen med mina nära och kära så mycket som möjligt!... hehe, och då har datorn fått stått på sidan av det..  och jag kan säga att helgen har varit fullspäckad ända från fredagen till söndagen, besök hos frissan, film-kväll med tjejerna och utgång på lördagen.. och allt har varit hur roligt som helst.. riktigt kul att spendera en helg med ida.. inte ofta det inträffar, vilket är väldigt synd... visst kunde lördagen ha slutat bättre än vad den gjorde, men jag hade det toppen i stort sett hela kvällen iaf... och så fick jag träffa min nallebjörn, hur underbar är han inte? - blev dock lite strul där, men de löste sig... underbart!  - men iaf min helg har varit super, och det hoppas jag eran också har varit...

kan ju säga att jag inte är så värst sugen på skolan denna vecka, trots att vi har tema-vecka! men den känns helt ovärd, grejen var att vi skulle gå 9-16 varje dag, men det har jag verkligen inte märkt.. åkte hem 11 idag, vådå ovärd dag... och likaså kommer dagen att se ut imorgon.. *jippie* - kan lika gärna sova iställlet... men eftersom jag är så duktig pallrar jag mig dit i vilket fall...

malin kom nyss, så tänkte spendera tiden tillsmannas med henne och ta lite käk på det, är sååååå hungrig... är inte käkat något på hela dagen..

men vi hörs lite senare då jag är mätt och belåten, ha det fint så länge! :)

- kan ju tillägga att jag redan saknar håret innan dess omsättning... blää! - men får vell tänka på att det dock inte är slitet nu och att det snart växer ner igen.. :) mihi..

pussssssssssssss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0