helt slut.-

hejsan hoppsan;)

just nu sitter jag här hos min kära syster, ensam för tillfället eftersom hon är iväg och kör hem malin och de andra sover redan som stockar allihoppa! hehhe.. gulligt. tänkte snart lägga mig jag med egentligen men eftersom det är tila teqila på tv;n så kan jag inte... är verkligen hur trött som helst även idag, märks att skolan har börjat igen.. för annars brukar jag inte riktigt vara såhär trött redan vid denna tiden... mihi... fast mcyket kan nog också bero på att jag har gått runt på stan i flera timmar idag också...

som sagt stan fick det bli, och det bästa av allt var ju att vi fick sluta drygt 2 timmar tidigare än vanligt, och det var mycket skönt... idag fick jag dock inte med mig lika mycket hem, men vad gör det? fick ju trots allt ett par skor, inte de som var tänkt från början eftersom jag hittade ett par andra som lockade mer, en tröja och en ny plånbok.. mycket bra. en plånbok behövdes verkligen, hade en för liten en innan, så istället kör jag på en stor nu. och det känns mycket bättre, och snyggare är den! blev även en fika också, med ida och amanda som sagt.. josefine och louise skulle ju också vara med, men med tanke på att de inte ens var i skolan så kom de ju inte senare heller.. så det blev bara vi tre istället, men gick ju lika bra det.. pratade på som bara den om allt man kan tänka sig, och jag provade även på att smaka en smoothie som jag aldrig provat förr. supergod var den, och nyttig dessutom. så det tycker jag ni ska prova, om ni åtminstonde vill vara lite nyttiga och dricka gott också  för den delen. mihi... bra val..


visst ser den smarrig ut? verkligen hur god som helst, prova själva!
 

kan jue tillägga att jag är helt slut i hela kroppen nu, och imorgon kommer jag att få stå ut med träningsvärk! vi körde  nämligen styrka på gympan förut idag... armar,ben,mage,rygg osv.. och jag lovar er var helt slut efter, kan bero på att jag är så otränad just nu... det ska det bli ändring på.. fredik vår gympa-lärare hånskratta åt mig förut och typ sa att jag var klen, mihi.. men ursäkta mig då.. men tog det faktiskt inte seriöst anyway. klen kanske jag är, men vad gör det? jag är nöjd med mig själv, och så är det. visst finns det saker jag vill ändra på hit och dit, men innerst inne är jag verkligen nöjd! och det hoppas jag verkligen att ni alla där ute också känner.. att ni själva är nöjda med ert utseende osv. 
 
slocknar snart, så får nog bli sängen nu i vilket fall.- så kanske jag inte är lika trött imorgon när det är helg och allt. fredagen ska spenderas med malin och ida hos ida på färjestad. mysigt värre.... vad för annat kan man tänka sig, blir att se premiären på lets dance också, önskar dig lycka till Blondinbella. ;) och hoppas allt går som det ska. hihi...

bilder kommer också, från shoppingen idag...ska bli skärpning på den fronten faktiskt... från och med idag!

men ni får ha en fortsatt trevlig kväll, många pussar och kramar ifrån mig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0