hicka.-




ag har alltid haft mina små funderingar kring just hicka, varför får man det? och vad beror det på? har det just nu, så därför jag kom att tänka på saken.. hehe. malin en utav mina bästa kompisar säger att det beror på att hjärtat slår ett extra slag? är det verkligen så? - det tror inte jag. hehe.  och varför försvinner hickan av att man tex håller andan, eller dricker något.. eller ibland om man blir skrämd? är det någon där ute som vet detta, får ni gärna dela med er det till mig.. så att mina funderingar kring detta kan läggas ner.. för jag lovar er, det är inte bara runt detta som jag har funderingar.. utan det finns säkert 1000 saker till som jag vill ha svar på om inte mer! hehe.

(bilden ovan är dock väldigt gammal, men mycket söt och många minnen kommer upp! tror vi gick i 7;an eller något, hehe. - holken, där alla samlades och dansade. XD hihi.. goa tider det!)

ska fixa mig nu, pussssssssss *


Kommentarer
Postat av: Anonym

de är för att hjärtat slår ett extra slag, de vet varje unge.

2009-01-18 @ 17:45:16
Postat av: ems

aw, vilken söt bild! :) <3

2009-01-21 @ 20:26:58
URL: http://emmahartin.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej det är när det blir en retning på närv som är kopplad till diafragman som man får hicka :P

2009-01-22 @ 20:29:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0