huvudvärk.-

hemkommen från skolan för drygt 40 min sen, jag som trodde att denna dag skulle bli lång, alltså att vi skulle gå till 16.00. men icke sa nicke... vi slutade redan vid 14.00 istället, tack vare dessa schema ändringar. :) hehe, kan att vara bra med sånna ibland också.. mihi..  och schema ändringar kommer det att vara lite, eller ändringar och ändringar. vi börjar senare på torsdag för att gå på en lektion liksom, stor idé känner jag men, hmm. och imorgon har vi projekt dag där det är tänkt att man ska jobba ikapp det man har efter sig, och jag har ingenting efter mig... duktig jag är! hehe.. gott det.

men iaf nog om skolan nu iaf, just nu sitter jag hos systers pappa med småbarnen, och jag måste få erkänna hur gulliga är dom inte? men å andra sidan kan dom vara hur jobbiga som helst, men barn ska jag ha. vilket som liksom.. :) dagen idag blir nog rätt lugn, känner att huvudvärken börjar smyga sig på, och hur jobbigt är inte det... så fort man reser sig så dunkar det till, åååååh... jobbigt.

 


kan ju tillägga att jag har kikat lite smått på lägenheter återigen, vill flytta så fort som möjligt hade jag tänkt mig... slippa pendla och få känna på hur det är att ta lite eget ansvar... sköönt.. tycker det är dags nu faktiskt.. hittade en 1;a på Norrstrand, dock var det ingen bild på den... men såhär långt verkar den falla mig i smaken, så får be jonas att ringa och höra på den, och han som har den får gärna skicka lite bilder tack! hehe...

allt för mig just nu, ska ta mig lite käk...  men vi hörs sen

puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0