ingen skola för mig idag inte.-

som sagt ingen skola idag, vilket var tänkt från början. vaknade gick upp makeup osv osv. gick ut mot bussen där jag som alltid brukar möta upp josefine, men icke sa nicke! hon var inte där, inte louise heller. så ringde båda två, men inget svar. och sen blev ja helt uppstressad för det där med busskortet, eftersom vi inte fått nya lappar ännu. så istället gick jag tillbaks hem och bad mamma sjuk-anmäla mig... hehe. börjar inte bra.. men lovar er ska icke hända igen.. mihi...

annars idag har jag bara myst, och det får det nog bli hela dagen hehe.. sitter hos louise just nu föressten med josefine.. en supertjej detta! just det, top model 11 ikväll också, ännu en nystart av det... fast förta avsnittet var ju igår som sagt.. och jag lovar er det missade jag inte! hehe.. ganska så uttjatat är det, det är ju liksom uppe i säsong 11 redan, och fortsätter gör det. men bra är det.. mycket kan vell bero på att jag själv vill bli en såkallad "top-model" mihi... vart min högsta dröm sen en lång tid tillbaka, men det är inget yrke som jag vill försörja mig på direkt.. hehe. så nu vet ni det..

ska kila med josefine och ta en cigg nu,(för er som inte vet så måste jag tyvärr erkänna att jag är rökare) hehe. så kan det vara, men jag är inte sämre person för det... verkligen inte.. jag är så positiv och sånt, fråga mina vänner så får ni svaret!


de bästa på bilden, love you!<3

puss på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0