jag förstår inte.-

åkte med syrran förut till vålberg för att hon skulle hämta upp mias barn joel och adam där på fritids, tog ett stopp vid swedbank för att jag skulle ta ut pengar till att  köpa mat och betala tillbaka pengarna som jag är skyldig natalie, natalie är en kompis som jag umgicks med förr. ganska så ofta faktiskt, men inte nu längre och det tycker jag är jätte tråkigt att det har blivit som det har blivit.... men iaf gick upp till bankomaten, och det första jag ser är att den rutan som man ser vad man ska göra och allt på är trasig, alltså antagligen är det någon som har slagit sönder den med något eller bara slagit i sönder den. och varför gör man sådant? kan man bara inte lätta saker och ting få vara... så meningslöst med att förstöra saker bara för att det inte riktigt går som man vill eller har tänkt sig. onödigt tycker jag... det störde mig ganska så mycket, egentligen så skiter jag vell i det... men tycker bara att det är synd att något alltid ska förstöras eller liknande... usch. säger jag bara för människor som inte kan hantera sin ilska...  irriterande är vad det är... lär er att hantera ilskan istället för och förstöra saker. visst det är bättre att ta ut sin ilska på en sak än på en människa. men jag föredrar att låta bli båda två. hehe.

nu vet ni vad som irriterar mig iaf, men visst är det störande? verkligen... tänkte att jag skulle skriva något roligt nu istället nämligen mina planer för året 2009! alltså det jag ska hinna med under året osv.. mycket som ska göras säger jag bara och jag ser fram emot det så enormt!

men iaf;

-ålandsfärja med malin,josefine och louise - 21/2 tror jag det blir, iaf så som det ser ut just nu.
-stockholm med brudarna.
-härjedalen med ida och åka skidor- i april någon gång!
-fylla år- 17 ljuva år. mihi.. inget spec med det, men ändå!

-sunne, selma spa - kolsnäs- 23-27 juli.
-magaluf- i början på augusti. :)
-sommarstugan.
liseberg med brudarna. :)

plus en massa massa mer, som tex sola bada festa och bara må, och njuta av 2009! mihi..

allt för mig, har så ont i huvudet.. så tänkte att jag ska vila lite nu, så att huvudvärken slipper... ni har inga andra tips om vad man ska göra när det känns som om att huvudet ska sprängas vilken minut som helst? hehe.

 

(blev jätte sugen på jordgubbar nu också, hur gott som helst är det... mums! ge mig sommar och jordgubbar :))

pussssssssssssssss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0