kalas

hejsan!

sitter just nu hos syrrans pappa, det är nämligen kalas här idag.. och det är min brors-son Colin som fyller 4 år, dock fyller han inte idag.. men imorgon.. men vi firar han idag ändå på grund av att min bror och Colins mamma inte är tillsammans. (vilket jag tycker är väldigt synd) menmen... shit happens!  och iaf ett stort grattis till dig Colin! hoppas att du får en super dag imorgon.. det är du värd..

kan säga att jag är väldigt trött och även mycket mätt, dagen idag har bestått av en hel del bil åkande... först hämtade vi brorsan i deje och sen körde vi honom och mamma till arvika och nu är vi äntligen tillbaka i grums.. visst brukar jag gilla att åka bil, lite mysigt sådär... och speciellt när det är mörkt och med radion på hög volym.. :)  vad tycker ni själva? ;p riktigt mysigt om ni frågar mig, men dock får rumpen känna smaken lite senare... mihi.*

annars idag ska jag vell bara ta det lungt och mysa till det riktigt, blir eventuellt att träffa min nallebjörn en stund... dock kan jag inte sova hos honom, för han ska upp tidigt imorgon. menmen.. man får vell mysa så länge det går! och hoppas bara på att han inte har planerat ngt annat nu... min telefon har dött också, så jag kan ju heller inte se om han har hört av sig... jobbigt! annars om han inte hör av sig blir det louise, mysig hemma-kväll där också.. hihi..

ska fortsätta att käka lite tårta nu och bli ännu fetare.. mihi.

pussssssssss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0