karlstad

blev ju som sagt staden med tjejerna förut.. var verkligen hur trevligt som helst.. fikade lite och sen så gick vi runt och kolla i affärer, det vanliga helt enkelt.. och som alltid är det ju mycket man hittar som man vill ha, dock hade jag inte riktigt pengar på mig till allt men det fick bli lite iaf, en tröja från gina och en foundation från make up store, nu innan jag köpte den nya foundation så hade jag en annan lite mörkare, och som täcker väldigt bra. nästan lite för mycket, och eftersom jag solar så mycket nuförtiden så vill jag ju ha en som passar mig perfekt så därför fick jag lov att köpa en ny. Den jag köpte nu var av färgen olive, eftersom jag har en såkallad oliv-hy.. hehe. och eftersom jag är brun och kommer att sola ett tag fram över nu.. Den är också mycket täckande, men på ett mer naturligare sätt, den är också mycket mer tunnare. den jag hade innan var tjock, så det känndes tungt att ha den på, och så blev man väldigt glansig fort... så testar den andra istället, eftersom den hör mer till vardagen. den jag hade förut var tydligen bäst vid fest-tillfällen, fotografering osv.. och de ska appliceras med borste för det bästa resultat, använder man en svamp så blir det inte riktigt överallt, dessutom så suger svampen upp väldigt mycket foundation.. därför använder jag pensel. det finns att köpa på nästan alla sminkaffärer, fast jag föredrar ju någon sminkaffär som make up store och så.. men jag tror säkert att det går lika bra med en pensel från annat håll... det var lite tips från mig  just nu. ;p hehe. - tänkte faktiskt pröva den imorgon och jag hoppas verkligen på att färgen passar..  men det tror jag. slänger in en bild imorgon så får ni se.. :)

föressten det var ju tänkt att ni skulle få se bilder på tröjan och sminket, men tydligen så funkar det inte att ladda upp bilderna, någon annan som har samma problem? .. *skräll* - jag blir så glad... verkligen inte.. nu när jag äääntligen har
fått sladden...  jag som blev så överlycklig förut när jag såg att den låg där hemma på byrån.. mihi.. men inget verkar ju vilja funka för mig idag så.. men lovar er bilder kommer inom kort, imorgon tror jag..  jag ska försöka iaf!

men nu börjar det tredje och sista programmet som jag ska se ikväll, så tänkte dra mig.. och sen blir det att sova, för jag ska orka upp när klockan ringer 06.00 imorgon... jobbigt! menmen.

men ni får ha en forsatt trevlig kväll, så hörs vi imorgon igen och då med pictures. mihi..

puss&godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0