klänningar.-

denna dag har spenderats mycket vid datorn, bloggat, läst bloggar kollat kläder osv. och så kom jag fram till att jag måste hitta några super snygga klänningar och beställa hem till brevlådan! hittade några stycken, men med min otur så fanns det ju bara i storleken 36 och jag har ju som sagt 34, menmen. tråkigt! men hittade iaf denna;


Little Lace Dress från Stylebystars, 449;- vad tycker ni? - själv tyckte jag att den var superläcker till festen och ett perfekt val till sommaren.. mihi..

denna klänningen får det nog bli, + att jag letar efter en ny väska... mycket välbehövligt nu!

just det, amanda svarade nu också och sa att hon var på väg hem till karlstad.. klockan tickar ju iväg, så kanske bättre att vi tar det någon annan dag istället... och jag som inte ens har duschat än! :O mihi...

ska återigen till grumset nu och duschen!  pussssssssssssssssssssss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0