korttagning med syrrans dotter! :))

hehe, sitter hemma hos syrran just nu.. de har nyss bakat chokladbollar, men jag säger faktiskt fortfarande negerbollar, de kan låtas som en diskriminering mot de som är det, men så menar inte jag med det iaf.. och det står ju trots allt i en del kokböcker.. så klaga inte på mig!;p hehe.. slutade lite tidigare idag också, eller vi gjorde inte det egentligen men enligt mig fick det gå bra.. eftersom syrran ändå var i stan, så åkte vi med henne hem. jag louise och josefine! skönt att slippa bussen, och så går det mycket fortare hem.. hehe.. 

tänkte lägga upp lite bilder nu på mig och syrrans tös, och mina nya skor som jag köpte förra veckan, hihi.. smyg lånade nämligen syrrans camera förut.. hihi!

Lowa syrrans dotter när hon bakade förut! så söt är hon, och chokladbollarna var jättegoda! :)

självaste jag och Lowa, hur söt är hon inte? + att hon snart får en lillasyster och jag blir moster igen! ;)

snygga eller? tihi.. ;)
 
min lilla gris, hehe... nöffnöff! sötoooonge :D

hihi, och vad gör vi här snuttan? hehe. älskar dig Lowa! <3

det var lite bilder på mig och sötnosen det, hihi.. nu kommer det en bild på skorna och dagens outfit får bli någon annan dag istället, för hitta ingen passande bild och orkar inte ta igen.. hihi.. eller rättare sagt, jag har inte tid! ;))

såhär ser dom ut, din sko 399;- är jätte sköna att gå i och allt, vad tycker ni? (:

det var allt för mig just nu, ska ta en cigg för att lugna ner mig lite... har haft en dålig dag idag, och har det än, och det är inget vidare... hoppas på att eran dag har varit bättre. så hörs vi snart!

pussssssssssssssssssss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0