kvällsbesök



hej!

sitter hemma i soffan just nu med mamma, och så fick vi besök för en liten stund sen. det var malin som tittade förbi, trevligt.. just nu sitter vi vid tv;n och lite här på nätet förstås, en hel del prat blir det också.. planering inför helgen nu och så.. vart man ska ta vägen osv.. grums eller karlstad? ;p kan inte riktigt bestämma oss haha, måste höra med den andra också... jag kan ju också säga att jag är riktigt avundsjuk på de som ska på Chris Brown imorgon.. det hade jag velat, men jag får vell skylla mig själv när jag alltid kommer på det in i det sista... så jag får vell invänta nästa konsert, och ta med mig brudarna till nästa gång... då det är ngt som faller oss i smaken! mihi... men iaf får vell hoppas att ni alla som ska dit eller redan är där just nu kommer få en superfin kväll! :))

kan ju säga att jag längtar något enormt till lördagen också.. då det blir utgång med de bästa! vet ju som sagt inte vart, men det märks ju! ida ska spendera hela helgen här, i grums... hehe.. imorn blir det en lugn dag, fast en ganska så fullspikad och stressig dag känns de som... först skolan, sen frisören i drygt 2 timmar, sola med ida och eventuellt malin. och sedan hem för att inte missa Lets Dance, hehe... kan jag bara inte missa! angående lets dance så hörde jag att väldigt många hade drabbats av influensa osv... alltså stjärnorna... men vi får vell hoppas på att alla är friska och glada imorgon då det är dags igen...

ska fortsätta att vara lite social mot malin just nu, innan hon ska hem och så... men ni får ha en fortsatt trevlig kväll... skriver kanske senare, om jag inte somnar... för denna dag har jag varit världens tröttaste... ;))

pussssssssssssssssss*

Kommentarer
Postat av: jozzz the king

men sluta vara så jävla snygg

2009-01-22 @ 22:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0