läggdags.-

hejsan..
nu har jag nyss gjort mig klar för sängen,vilket inkluderar smink-borttagning,borsta tänderna osv. Man ska vara rädd om sitt yttre och ta väl hand om det... eller vad tycker ni? hihi.. det är en mycket viktig sak för mig iaf, och det är faktiskt mitt enda nyårslöfte som jag tänkte ha och självklart så kommer jag att klara av det! alltså att ta mer hand om sig, göra peelings,kroppsbehandligar, försöka att inte stressa så mycket, inte alltid gå med smink och sådär ni vet.. alltså ta mer hand om sig själv helt enkelt! ;)

får bli ett ganska så kort inlägg nu eftersom jag har en lång skoldag som väntar imorgon... blää. går ända till 16.10, jobbigt! men senare efter skolan blir det shopping för min del, vilket jag verkligen älskar.. springa runt i alla möjliga affärer osv.. det blir även en fika på det, med mina efterlängtade kottar amanda och ida, som jag har saknat mycket mycket nu under jul-lovet och allt. josefine och louise ska med också, och förmodligen så får jag med mig mina mysiga skor hem imorgon också, om dom inte är slutsålda vill säga... ett måste-köp nu faktiskt, lite annat smått och gott måste också inhandlas; så som smink och sånt.

nu ska jag göra klart det allra sista innan jag kryper ner här i sängen i min ensamhet, såklart ska A Shot At Love With Tila Teqila stå för underhållningen ett tag innan jag slocknar vill säga... är verkligen hur trött som helst, så ska bli oerhört skönt att få sova.. mihi.

ni får ha en fortsatt trevlig kväll så länge, puss och godnatt på er, så hörs vi imorgon! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0