måndag, och ännu en ny vecka.

ja som sagt måndag idag, och ytterligare en vecka i skolan... inte så jobbigt faktiskt, det enda jobbiga med skolan är som sagt att gå upp tidigt på morgonen. visserligen så hade vi en sovmorgon idag, började 10.40, mycket skönt! men annars är det fruktansvärt drygt som sagt... men upp kommer jag iaf och tur är vell det...

gårdagen spenderades med amanda och ida, eller kvällen iaf. jag tog bussen från grumset in till staden och mötte sedan upp ida, vi gick mot torget där vi skulle ta 2;an mot kroppkärr.. vi skulle tydligen gå av vid ngt ställe vid namn talludden, haha. ingen aning om vart det var liksom... men av gick vi, på rätt ställe också. hehe. ringde amanda som skulle förklara vägen hem till henne, och tillslut hitta vi rätt! innan det tog vi ett stopp på statoil macken för att köpa lite smått och gott, chips fick det bli.. var mycket sugen förstår ni... hehe.

efteråt när vi äntligen var inne hos amanda, berättade hon att det hade varit ett mental-sjukhus där förr, och barnhem och grejer. usch tänkte jag. jag som är så paranoid när det gäller sånt... liksom tänkt vad som har hänt där osv. nej usch! men som sagt inget har ju hänt, sitter ju här och skriver nu som sagt... och "lägenheten" var jätte mysig. trots att det hade vart ett mental-sjukhus där tidigare. fast för många år sen dock... hon bor ju som sagt i en student-korridor , men fint var det!  blev en ganska så sen kväll, men vad gjorde det eftersom vi ändå hade sovmorgon... hehe. somnade runt 1 tror jag, hahha. och så hade vi endast ett täcke också, som vi tre skulle dela på, märkte sen på morgonen att det bara var jag som hade täcke, och ida lite... men amanda låg där som sagt utan varken täcke eller kudde. stackarn! hihi.. lite roligt var det trots allt...

hehe, slutar sent idag också om jag inte minns helt fel, så får bli en lugn dag, ska försöka få tag i malin senare också. gullunge... och dra med henne och sola, om vi inte är allt för trötta. hehe.


(bilden bjuder jag på, väldigt fin... ingen verkar ens vara beredd på att den tas? eller? ;p)

men ni får ha en fortsatt trevlig dag så länge, återkommer senare... pussssss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0