måndag

sitter i skolan just nu, och ännu en ny vecka framför oss. en ganska så bra vecka känner jag på mig, hehe. iaf helgen, som ska spenderas med ida.. och idag ska jag äääääntligen få träffa malin! hehe... vi hade tänkt oss att vi skulle dra ner till yellow sun och få lite färg nu såhär  inför våren och sommaren. hehe.. och sen blir det nog en massa prat som alltid, om jag har tur kanske hon tar med poker-spelet? det vore kul! så att jag kan få revansch, :)) 

ska försöka se om jag kan hitta ida någonstans här nu, börjar komma in mycket folk... så ngnstans bör hon ju vara!! mihi..

ps. det snöar ute idag:(( , kan inte bara sommaren komma? d.s

pusssssssssss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0