mums :)


- hur goda är dom inte? 
de här mumsiga och krispiga chipsen är det jag kommer smaska på ikväll, om ni själva som gillar kryddad mat och liknande inte har provat dom, så gör det nu! ni kommer inte bli besvikna, dock blir det mycket starkt om man äter för många så se till att du har ett glas drickbart breve dig..... om du inte vill att det ska bränna i halsen hela kvällen vill säga ;))

maten är klar nu, nu äter jag för typ tredje gången idag.. ärligt, det måste vara något fel på mig? ;s hehe.. eller vad tror ni att det kan bero på? hmm.

pussssssssssss *

Kommentarer
Postat av: sofy

sv: Ah, vet inte vem det är som hittat på, men typ alla tror ju att jag gjorde de så det är ju över hela grums! <3

2009-01-13 @ 20:55:51
URL: http://sssofy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0