my hair

just det, var ju hos frisören i fredags där hon sätte om mitt löshår och färgade min utväxt... och självklart klippte hon bort det som var slitet.. riktigt skönt.. dock är det kortare nu, menmen.  har ju som sagt lovat bilder också, men eftersom jag inte är riktigt nöjd ännu, så får ni vänta ytterligare... hoppas det går bra :)

som sagt så har jag ju löshår beroende på att jag själv har jätte kort och tunt hår.. så jag har det för att jag vill att det ska fylligare och självklart längre.. men iaf, när jag var hos frisören i fredags pratade vi mycket om mitt egna hår, varför det är så tunt och varför det växer så sakta.. vi kom då fram till att det kan bero på att jag inte får i mig tillräckligt med b-vitaminer, samt en massa andra vitaminer.. men mest b-vitaminer.. så hon tyckte att jag skulle gå hem och köpa alla dess tabletter som hon nämnde, och det ska jag verkligen göra. tänk om det funkar!  hon ville att jag skulle köpa följande;

- hår, hud och naglar tabletter ( finns på hälsokost-butiker )
- omega 6 och omega 16 ( tror jag ) omega var det iaf..
- och självklart en massa b-vitaminer.

och så får det bli, tänkte att mamma skulle få betala det.. så förhoppningsvis börjar jag äta dem redan nästa vecka... hoppas på förändring.. - frågan är bara hur jag ska komma ihåg att ta alla? ;p hihi.. en liten slarv-fia när det gäller sånt där... men mamma får vell påminna mig då :) mihi..

för er andra som också tunt hår, eller hår som inte växer... eller ja ni kanske vill ha starkare naglar m.m så tycker jag att ni ska prova på; hår, hud och naglar tabletter. ;p om jag ska vara ärlig har jag själv aldrig testat, men har hört ifrån andra att de ska vara bra och ge resultat... :)

åter till städningen;p

pusssssssssssssss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0