nästan klar med pluggandet.-

hemkommen ifrån Ica för en stund sen, köpte mig cola,daim och en solo-tidning som ska få hålla mig sysselsatt ett bra tag, för tänkte nämligen att jag ska kolla på hockeyn ikväll, Sverige's juniorer ;) final och allt detta, hehe. hoppas på att de vinner, vore så kul för deras skull.  hehe...

dagen idag har ju som sagt bestått av en hel del pluggande, och jag lovar er var verkligen inte så sugen på att göra det. men vad gör man inte för sina studier liksom? ;) hehe.. så nu har jag iaf gjort klart alla VG frågor, den sista VG frågan var verkligen skit svår, så jag fick ta hjälp av syrrans kille.. och han fixade det! ett stort tack till dig, hehe. så nu återstår det endast en enda MVG fråga kvar.... men den får bli imorgon den+ en hel del renskrivning!  och sen får man vell äntligen hoppas på att man är klar med skiten.. hehe.

A shot at love with Tila Tequila har nyss börjat, visst det är repris men riktigt bra ändå. hehe. så drar mig en sväng nu, återkommer kanske senare innan hockeyn om jag nu inte somnar då...

( jag och louise på bilden, nyår 08/09! <3)

men ni får ha en fortsatt trevlig kväll så länge, pusssssssss*


Kommentarer
Postat av: Micke

För tillfället tävlar jag ut Spotify, va med och tävla?!



www.tafsa.se

2009-01-05 @ 23:57:01
URL: http://Tafsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0