öroninflammation?

hej igen!
sitter hos syrran nu, hon kom och hämtade mig hemma för ett tag sen på grund av lite strul hemma, ni vet lite tjafs med mammsen och så.. men det ordnar sig att.. :) känner mig väldigt trött just nu, så sängen blir det när som helst.. efter detta inlägg rättare sagt... gud va skönt, + att jag slipper bussen till morgonen, får åka bil med Mia in istället.. så då kan jag ju sova lite längre, mihi... alltid skönt det ;p

kan ju nämna att jag har väldigt ont i mitt högeröra, fick det förut idag.. och jag vet inte riktigt vad det kan bero på? visst har jag lyssna på mycket musik i headset hela dagen + ganska så högt hemma... och så blåser det ju något så fruktansvärt ute.. och jag har inte haft mössa! så de kan ju bero på det. hoppas bara inte på någon öroninflammation, då har jag heller en vaxpropp. vilket jag tror det är... hörde att louise också hade haft ont förut, i örat alltså.. men det hade släppt nu, så vi får vell hoppas att mitt också har gjort det imorgon när jag vaknar upp..

annars har min dag idag varit toppen, jag har varit hur glad och nöjd med livet som helst ju! ;p hur har eran dag varit?

nej, ögonen slocknar vilken minut som helst känns det som nu... ;p skööönt! - men ni får ha en fortsatt trevlig kväll/natt. så hörs vi imorgon..

godnatt på er !


Kommentarer
Postat av: Angelica

sv: Har du beställt på internet så kan du logga in på din sida på HM och se vart dina varor är, bara du har inloggnings nr osv.. Annars så tar de mellan 2-4 veckor tror ja, de gjorde de för mig iaf :)

2009-01-22 @ 19:46:46
URL: http://angeelicagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0