plugg,plugg och plugg.

hejsan..

varit vaken i några timmar nu, måste börja att lägga mig lite tidigare så att jag inte sover bort hela dagarna, nu när skolan snart börjar och allt.. vända rätt på dygnet igen för en ny skolstart och en termin full med nya lektioner och så.. hehe. saknar den lite faktiskt, skolan alltså. och framförallt saknar jag att få träffa mina tjejer amanda och ida. var ett bra tag sen nu! synd att vi inte kunde ses något under lovet, men vi ses jue på onsdag! mihi...

idag kan jag inte direkt påstå att min dag kommer att vara super, för idag ska jag hinna med allt pluggande.Göra klart Kalla-kriget är det som gäller, visserligen har jag gjort klart alla G-frågor. men självklart satsar jag inte bara på ett G, så VG och MVG frågorna ska också göras... puh. turen är vell att det bara är runt 3 frågor som  jag har kvar att göra, och sedan en renskrivning på datorn med fotnotssystem och bla bla bla. hehe. kommer nog säkert gå bra, bara man är engagerad och motiverad, hehe., och framförallt positiv när det gäller ens studier. dom är ju trots allt enormt viktiga i framtiden... därför vill jag verkligen lägga ner mig och visa vad just jag kan. :)

senare efter allt pluggande blir det nog en tidig kväll för mig, en film hos syster får det nog bli. . för jag lovar er jag kommer att vara helt slut efter allt plugg... men det måste ju göras som sagt...

imorgon tänkte jag även försöka dra med mig syster in till staden för att köpa ett par stövlar, för mina som jag köpte för ett litet tag sen är redan hur utslitna som helst och helt snea ;o kan ju bero på att jag trampar lite smått inåt med fötterna.. och jag lovar er eftersom jag vet hur mycket jag gör det vill jag ju som sagt inte trampa inåt och då blir bara allt fel och jag gör det ändå. hehé.. så hur ska jag göra? hehe... har faktsikt redan tittat ut ett par snygga stövlar, men frågan är om jag ska ha svarta eller bruna? tänkte jue ladda upp bilder på hur dom såg ut så, men det verkar jue inte vilja funka.. så får lägga upp lite bilder senare...

måste börja ta tag i pluggandet nu, uppdaterar senare.

pusssssssssssssssss*

Kommentarer
Postat av: isabelle

Haha japp det gjorde det :p

2009-01-05 @ 17:21:16
URL: http://nak3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0