pokerkväll.-

jadu, dagen idag har varit mycket slapp.. har tagit det lungt för det mesta, vaknade upp bredvid malin, låg kvar ett bra tag och pratade om allt möjligt ungefär.... senare gick vi upp och det fick bli lunch istället för frukost.- lunchen bestod av en konstig kombination haha. nämligen bacon, b-sås och strips... men gott var det!  efter lunchen fick det återigen bli sängen en stund för oss båda, var grymt seg... Men tillslut kom jag upp, malin gick vidare hem till sig medans jag hoppade in i duschen. Efter duschen fick det bli make-up och fräscha till sig lite inför kvällen som va...

det fick nämligen bli en poker-kväll för oss tjejer (som jag nämnt i tidigare inlägg) . Jag josefine malin och louise var det som roade oss med poker.- texas hold em, tror jag det var. bra koll jag har eller hur? ;) mihi... kan ju säga att turen inte var på min sida iaf, och spelet tar lång lång tid.. hehe, om man inte satsar stort vill säga ;p det gjorde vi faktiskt, men kanske inte tillräckligt? jaja. som sagt mycket trevligt... godis,dricka och chips fick det bli för hela slanten också, mums på det! var riktigt sugen på det ...

som sagt mycket mys, och många trevliga pratstunder fick det bli.... riktigt härligt att bara få umgås alla fyra nu igen! ;) har saknat det enormt mycket, och idag blev det så. vi alla fyra... heheh! :) mmmmys... föressten tycker jag att vi borde spela poker lite oftare men då med riktigt pengar, hehe. då lär ni få se upp för mig iaf! pokerface har jag! :D hehe.

på prat om något helt annat, hur kallt är det inte ute? herregud alltså, det är ju knappt att man kan gå ut utan att frysa fingrarna av sig.. usch... tycker snön borde komma snart också, så att jag äntligen får prova på min nya bräda och inviga den i de härliga backarna. snacka om vad jag längtar! så enormt också... mihi..

ska kila nu, klockan börjar bli mycket + att jag har en av mina bästa vänner louise här, och henne vill man ju alltid hålla lite sällskap... hehe! hon är jue bara för go! :)  fast visst det är alla mina vänner det! ÄLSKAR ER! <3

pusssssssssssssssssssss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0