selma spa.-

ville bara nämna hur mycket jag saknar sommaren och framförallt selma spa! så tänkte bjuda er på lite bilder nu,ENJOY!

 
jag och louise på vårat underbara hotellrum på selma spa.


josefine och louise, lite för mycket alkohol kanske? hehe. sötnötar..
  


jag och louise efter en fin kväll hos våra norska grabbar! bakfulla dessutom..


malin och louise, mina troll :) strike a pose, right?
- mer bilder från selma spa kommer senare, detta var allt från ett tag.. mest bilder på oss själva då! mihi.. men bilder på spa´t kommer som sagt.


förövrigt var jag tvungen att lägga upp denna bild, visst är vi otroligt lika? ;) eller vad tycker ni? ;p ( jag och louise på bilden glömde jag att säga!)

det var allt för mig så länge! pusssssssssss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0