sen kväll iaf.-

godmorgon, sitter här i syrrans gudomligt sköna skoffa, har varit vaken i drygt en timme nu.. blev en sen kväll igår ändå trots allt... somnade runt 05-00..jag kunde bara inte missa hockeyn.. men den var skit ändå, även fast jag insåg redan efter det första målet som Canada gjorde visste jag att Sverige skulle förlora, och det gjorde dom också...men jag kunde bara inte stänga av tv;n jag ville se ändå.. hehe. förlusten blev ganska så stor, 5-1 blev det va? hängde inte riktigt med i slutet för satt och småcheckade i min solo-tidning! mihi..

men iaf Sverige förlorade, Canada fick guld, Sverige silver! men, om ni frågar mig tyckte jag inte att det var en rättvis match... verkligen inte. verkade som om domarna var med på Canadas sida fullt ut... ni anar inte vad sur jag blev igår, ni kanske inte vet att jag älskar hockey, och har själv funderat på att börja? men det var ju visserligen länge sen det. men älskar hockey gör jag fortfarande, en sjukt grymm sport+ att det finns många snygga killar som spelar! ;) mihi...  kanske ska säga grattis Canada till guldet, men Sverige är bäst i vilket fall.. hehe.
 

(Sverige efter en tung förlust mot Canada, stackare.)

nog om hockeyn, tänkte käka lite frulle nu och sen hoppa in i duschen. .- idag blir det återigen plugg, eller iaf en hel del renskrivning!

men ni får ha en fortsatt fin dag.- pusssssssssssssssss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0