skolan

sitter i skolan just nu, kom hit lite tidigare idag.. börjar ju 09.00 som sagt men jag var har redan vid halv typ.. hehe. tidig idag alltså.. beror på att jag åkte bil istället för buss. gott! slippa en trång buss med en massa folk nu såhär på morgonkvisten. mihi...

har nyss jobbat klart med EU frågorna som jag har haft efter mig, och som sagt har vi ju projekt-dag idag, där vi ska jobba med sådant som man ligger efter i, och just nu ligger jag inte efter i något! så funderar på att dra mig hem alldeles strax, måste ju invänta en buss först.. hehe.. tror inte att det går någon förrens 11 om jag inte minns helt fel, dåligt det! jag tycker att det borde gå varje hel och halv istället, tror det skulle bli bättre så.. hehe. föressten så är det bara jag och ida i skolan idag också, skräll! hehe... dom andra tjejerna ligger hemma i sängen och mår dom, men istället är man pluggis och åker t skolan.. hehe. bra det....

men ska dra mig nu, tänkte kolla buss. vem vet, det kanske gå en tidigare? ;)) mihi... får hoppas på det.. blir hem och käka baguette, min favorit - kyckling och currybaguette... hur gott är det inte? mums på det... magen kurrar nu hihi...


-gud så gott det är! :) mmmums. ifrån värmlandsmackan ska det vara också... ;p

men ni får ha en fortsatt trevlig dag nu så länge så hörs vi senare. :)


pusss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0