temavecka

ja som jag kanske redan har nämnt så har vi temavecka nu i skolan, och jag kan säga att det var något jag såg i fram i mot förra veckan, men nu när den väl är här och har pågått sen måndags vill jag bara åter hem igen... alltså ni fattar inte vad onödigt det har varit att gå upp varenda dag... dagarna har sett i princip helt lika, "woork-shops" , föreläsningar och sen en massa filmer på det... och jag lovar er jag är uttråkad... - det är bara förnamnet!  usch...

just nu sitter vi här i datasalen och gör inget som sagt , väntar på att få lite lunch.. har ju inte lunch förrens 12.10 och man får ju inte äta innan så... och jag är jätte-hungrig! magen har kurrat i stort sett hela dagen, äter ju som sagt aldrig frukost.. för det första hinner jag inte och för det andra har jag ingen aptit... så är det.. visst får jag skylla mig själv, men lirte töntigt är det allt.. alltså reglerna om matsalen här på skolan, vad spelar det för roll om man går in och äter 10 minuter tidigare liksom? har dom inte plats, får de väl bygga ut den då...... för jag är sååååååå hungrig! man kan ju alltid hoppas på god mat också.. :)

ni som läser detta tycker nog att det verkar som om jag är lite negativ idag, och det stämmer... dålig dag helt enkelt, men vi alla har ju en sådan.. och idag är det min tur! återigen..

usch, nej nu ska jag sluta att sura... och gå och äta lunch vilket minut som helst... vilket jag tror kommer att få mig på lite bättre humör iaf! ;p

ha det fint så länge, så hörs vi lite senare.. :)

pussssssssssss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0