tisdag

ännu en tisdag och eget arbete i skolan, idag har rasismen vart det som har hållt mig sysselsatt, och jag kan säga er att det är mycket roligare än kalla-kriget. egentligen förstår jag inte varför det är det, kanske kan bero på att jag förstår det lite mer.. eller så kan det helt enkelt vara att jag anstränger mig mer... mihi... så det blir det som jag ska fortsätta att jobba med idag, hmm. så att det kan bli klart någon gång! ;p

efter skolan så bär det iväg till staden, amanda ida och josefine följer med och håller mig sällskap! trevligt.. var ju tänkt att jag skulle köpa en ny foundation och en ny mascara, men nu vet jag inte riktigt om det blir ngt alls... beror på pappa det.. men man kan vell alltid hoppas..  tänkte ta oss en fika också, smoothie blir.. alltså hur gott är det inte, har bara druckit det två ggr, men jag verkligen älskar det! mumms.. hehe. och sen återigen hemåt mot grumset... kanske ska sola idag också? eller så blir det bará att ligga hemma och ta det lungt, det är ju trots allt mycket bra på tv;n idag... så gött det iaf..

men åter till arbetet nu, uppdaterar senare :)  men ni får ha en fortsatt trevlig dag. 

pusssar och kramar! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0