tv tittande

hej och hå!

varit hemma en bra stund från skolan nu, åkte dit imorse så att jag var där halv nio (som jag nämnt i tidigare inlägg) och åkte hem redan vid 11 bussen, ovärd dag helt enkelt.. kunde ju lika gärna ha legat kvar i sängen och sovit en stund till... men så blev det inte..

efter skolan åkte jag hem till mammi där det var tänkt att jag skulle smaska i mig min favorit baguette, men så blev det inte heller. istället åt jag lite chips, mättar magen det med... men inte på det goda sättet! hhehe. men åt "riktig" mat senare, och mumms vad gott det var... hehe.. så just nu sitter jag hos syrrans pappa och väntar på att jag och syrran ska åka ner till affären en sväng, och köpa något gott som man kan gotta i sig ikväll. för det är ju som sagt mycket bra på tv;n idag.. så då måste jag ju få unna mig.. ni som känner mig vet vell vid det här laget att jag är ett äkta tv-freak, hehe. dock är det inte lika bra program på tv:n nu som förr. men iaf top-model, andra avenyn och A Shot At Love With Tila Teqila. och vid de programmen kommer jag vara som fastspikad i soffan kan jag lova! hehe..

syrran tjatar på mig nu att vi ska dra oss till ica, så får vell slita mig från datorn då.. och jag lovar er jag ska köpa sladd till cameran och lägga in bilder på det jag gör, min outfit osv... kanske får bli på torsdag det? mja.. tror det!

men jaja. uppdaterar senare...

pusssar och kramar ifrån mig till er!

Kommentarer
Postat av: sofy

sv: Ah, riktigt störande är det ;o folk säger att jag sov hos Maxi vilket jag verkligen inte gjorde <3

2009-01-13 @ 18:01:57
URL: http://sssofy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0