utlandsresa 09

tjingeling!

får bli ett väldigt kort inlägg nu eftersom jag är så trött och fryser som bara den.. ville bara säga att jag, amanda och ida var och fixade med utlandsresan idag... mihi.. och den är halvt bokad, om man kan säga så? ;)) hihi.. 12-19 augusti, Alanya och hotellet är fyr-stjärnigt, Blue Star Flower Garden heter det, (: och priset var kanon dessutom, drygt 5400:- inklusive allt typ.. skönt säger jag bara!

allt för mig just nu, fryser som bara den... ska tvätta bort sminket och krypa ner under täcket nu tänkte jag, i hopp om att bli lite varmare... hehe.. informerar mer om resan imorn, när jag förhoppningsvis inte fryser så att jag typ skakar!

men ni får ha en fortsatt trevlig kväll så länge, puss på er alla små kottar där ute! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

vi ska bo på panorama, ligger i princip på stranden och jättenära till staden så det blir nog gött! ni då? :)

2009-01-16 @ 16:09:32
URL: http://emmaelfstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0