väldigt dålig update nu på sistonde.-

ja som sagt dålig uppdatering nu på sistonde, men det har varit så mycket nu med allt runt omkring en och så. det har varit fix hit och fix dit.. men lovar er att jag ska berätta om vad jag har varit sysselsätt med nu de senaste dagarna som har gått. hehe. och jag ska framförallt berätta om nyårsafton och dess bravader. men det får bli senare det, hinner inte det nu..  för tänkte att jag skulle hoppa in i duschen eller varför inte ta ett bad? mihi... hur skönt? :)

senare idag blir det malin, ovanligt eller hur? ;) och vad vi ska hitta på det kan bli allt från ingenting till en massa. fast lutar åt poker.- malin köpte nämligen en pokerväska igår av syrrans kille, och den kan ja lova har hållt både mig och malin sysselsatta i fler tals timmar.. hehe.. riktigt kul faktiskt.. fast dock är det inte lika kul att bara spela 2 st som det är att spela fler, så jag och malin tänkte nämligen att vi skulle samla ihop ett gäng brudar och ta oss en sådär poker-kväll, där vi spelar poker såklart, deep-talk och en massa massa mys! hur fab?  låter riktigt bra tycker jag...

men som sagt duschen väntar, uppdaterar mer senare...

p.s saknar ida och amanda, hör av er! d.s

pussssssssssssssss *


Kommentarer
Postat av: Ida

och jag saknar dig feliiii :) <3

2009-01-05 @ 23:11:29
URL: http://everysecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0