vill ha sommar nu .-

ååh vad jag vill ha sol och värme.. sommar helt enkelt. visst är vintern mysig med dess mörker och kyla. och framförallt dess höjdpunkt skidbacken- att man kan åka skidor och sowboard .. men sommaren den är ju bara för bra, man kan göra så mycket.. man kan gå där i hur lite kläder som helst, och sola och bada. och hur skönt är inte det? jag är laddad redan nu, för jag vet vad den har att erbjuda.. har faktiskt laddat upp lite inför den, beställde nämligen en bikini från h&m förut, riktigt läcker... det enda jag kan avslöja är att den är i leopard... resten får ni se när det är sommar, eller när jag har fått den. om ni har tur vill säga ;)) men jag kan säga att jag är riktigt nöjd över den, en push-up är det också, vilket är mycket bra för mig.. eftersom jag har ganska så små bröst.. men jag är lika nöjd för det! för annars brukar det vara lite svårt att hitta just den rätta och perfekta eftersom jag inte brukar vilja använda trekants-bh, på grund av mina små bröst vill säga.. men nu har jag hittat den, för det första är den snygg och jag tror att den kommer sitta perfekt, och dessutom kommer vara urläcker till solbrännan, mihi...  alltså gud vad jag längtar.. den här sommaren kommer bli perfekt! det känner jag på mig, hihi...

visst är det ett tag kvar tills den tittar fram, men jag har ändå en känsla av att det kommer att gå sjukt fort, tror ni inte det? ;))  - jag får vell hoppas iaf... ;p

Fear factor står för underhållningen nu, så ska vell fortsätta att kolla. hehe... och se vem som vinner vill säga!  uppdaterar mer sen, ha det bra så länge...

pussssssssssss *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0