090302

nyduschad och fräsch är jag nu, ska snart fräscha upp mig ytterligare några steg... som ni vet, så skippade jag ju skolan idag.. blev en massa krångel igår med skjuss osv, så jag stannade hemma.. så egentligen var det tänkt att jag skulle umgås med ida hela dagen idag, shoppa osv... men imorse när jag vaknade kom jag på ganska så fort att det kan jag ju inte heller, mamma fyller ju år idag! - grattis till dig mammsi! ;p  ringde till ida förut och berättade att det inte gick och det var helt okej... vi ska umgås imorgon istället, först en shoppingtur på stan och sen vidare till andreas en killkompis! trevligt ;p

så idag blir det kalas-firande istället, smörgåstårta, tårta och allt annat gott ni vet ;) mumma! ;p

förresten, vet ni?  eventuellt blir en 1;a på herrhagen min, och jag får flytta in den 1 april... inte alls lång väntan det inte, jag hoppas innerligt på att den blir min, han som hade den skulle ringa upp nu i veckan, om jag inte minns helt fel... så det återstår att se!  gaaaaaaah...

tänkte blåsa håret nu, gillar inte riktigt när det självtorkar... speciellt inte luggen, så vi hörs lite senare :)
pussssssssssss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0