090313

hej igen! :)

och återigen har jag varit mycket dålig på att uppdatera, men denna gången är kanske min ursäkt något vettigare. har legat sjuk sen i måndags, haft en mycket besvärlig huvudvärk som aldrig tycks gå över.. trots värktabletter, sängen, mycket vatten osv..  men problemet kom vi på ganska så snabbt i vilket fall, nämligen hjärnskakning, sen helgens bravader!

var ju som sagt med ida till hagfors i lördags och festade. malin och josefine var också med.. träffade hennes kompisar, och de var mycket trevliga och söta hela bunten ;)) blev en lång natt, började hemma hos ida.. make-up osv, drog senare vidare till förfest, den ägde rum hos saga, (tror jag hon hette) och även där var alla de andra flickorna.. förfestade, pratade osv.. och lite senare drog vi vidare till byn, en lokalfest... dock kom jag inte in, och varför vill jag inte nämna här.. men fjantigt iaf... och tempramentet ändrades vell ganska så fort där en sväng.. menmen, fortsatte istället till ekshärad på en annan fest.. stannade där resten av kvällen, lite senare kom idas pappa och hämtades och det bar iväg hem till ida.. där slutade inte kvällen för mig, men för de andra.. jag kände inte för att sova, och sluta kvällen redan.. så jag drog på andra äventyr istället- vilket jag inte skulle ha gjort, visades det lite senare.. menmen, allt som allt var kvällen mycket trevlig, och jag hoppas verkligen på att få träffa hagfors flickorna många fler gånger!

när jag kom hem där på söndagen visade det sig att jag var halvt blå-slagen hela jag, bena var uppsvullna och med en bula i huvudet.. kunde snabbt konstatera att det var en hjärnskakning jag hade fått, och därför har jag fått lida med huvudvärken i alla dessa dar, och lite illamående på det.. så skolan har jag inte alls varit i mycket i denna vecka, och skämms lite för det gör jag... jag som aldrig är borta nästan, trots att jag har varit hemma har jag faktiskt jobbat på med det som jag har efter mig, och det är faktiskt det jag ska tillbringa min helg med också. plugg, plugg och återigen plugg. tråkigt, men mycket välbehövligt.. blää!

från och med nu ska jag uppdatera varje dag, även fast jag är sjuk.. så att ni vet ;) 
+ att mycket mer bilder ska visas i bloggen, men annars när jag tänkt laddat upp bilder nu på senaste har det inte funkat, så vi får vell ge det ett försök lite senare..

ska hoppa in i duschen nu, även fast en hemma dag med plugg väntas, men visst känner man sig så mycket fräschare när man fixat sig lite? ;p hihi..

hörs efter duschen + make-up.
pussssssss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0