förkyldning och feber ;s

hej alla ;)

har försökt att komma in på internet som en galning nu under de senaste dagarna, men det har bara krånglat och krånglat.. så istället passar jag på nu, när jag är hos syrrans pappa som har en dator som fungerar i alla fall ;p 

sitter här hos syrrans pappa med malin och lille hampus, ska snart knalla över till syrran.. Den rätte för Rosing och AA ikväll, och det får man ju bara inte missa.. annars idag har jag varit i skolan som vanligt, jobbat på med en massa uppgifter och lämnat in en del. skönt, och jag känner mig riktigt stolt faktiskt! dagen idag tycker jag har gått fort, dock lite drygt att man börjar bli sjuk bara. Har råkat ut för en förkyldning nu igen, samt feber på det! jag som aldrig har feber, usch ;s  - funderar på om jag ska till skolan imorgon, vill det.. men känner jag mig såhär, är det inte ens någon idé... orkar ju knappt hålla ögonen öppna.. återstår att se imorgon.. hoppas på förbättring i alla fall!

föressten någon som vet ifall jeansjackan har kommit ut nu igen? på gina? ;p sist jag frågade sa de ju att den skulle komma ut ni i mitten på mars, tänkte ifall någon av er har sett den? hojta till isf :)

ska kila över till syrran nu och kurera mig med allt som går, vill verkligen inte bli sjuk.. varm oboy, alvedon osv.. och så får jag hoppas på att det går över!

ni andra får ha en toppen kväll så kanske vi hörs lite senare!
pussssssssss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0