fortfarande hängig!

hejsan :)

är fortfarande hängig, jag som ville till skolan imorse, men halsen och förkyldningen stoppade det.. febern har visserligen gått ner, hur skönt som helst.. men istället är halsen uppsvälld och jag känner ingen smak på det jag äter, jobbigt! jag som både älskar mat och godis... usch.. bestämde mig ganska så fort för imorse att jag skulle stanna hemma idag och vila upp mig.. för imorgon ska jag till skolan i vilket fall.. spelar ingen roll om jag är sämre eller inte, så tråkigt att bara vara hemma tycker jag.. då kan man lika gärna göra någon nytta i skolan istället, eller hur? ;p

så dagen idag blir vell som alla andra dagar, spenderas inomhus med tv och dator ;p fast är väldigt sugen på att sätta mig på balkongen är hos syrran och sola lite, solen skiner ju trots allt ute jue... är våren påväg? ;p hoppas jag verkligen att den är, är så himlans trött på vinterjacka, fodrade stövlar osv..  och sen så är det ju trots allt snart april, så jag tycker att det är dags nu.. bort med snön, och hit med sol! hihi..

nu när jag ändå är hemma tänkte jag kika ytterligare på nätet om det finns något snyggt att införskaffa, ska även kolla med beställningen från h&m igen, för den verkar ju inte komma.. knepigt det där, de bara ändrar och ändrar... jaja.. vad ska ni hitta på en dag som denna då? ;p

ska ta mig ett glas med varm oboy nu, känns som att det borde vara bra för halsen.. ;p hihi... ska även messa malin, bio i veckan vore mysigt!

pusss så länge! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hur blev det med lägenheten? :) du har inte skrivit något om det så jag undrar om du fick den eller inte?

2009-03-18 @ 17:20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0