friday;-)

hej alla ;)

sitter i soffan för tillfället och gör ingenting, hur tråkigt som helst... missade bussen förut efter skolan också, så istället fick ja ta 4 bussen hem, och eftersom det är snöstorm ute så gick det inte särskilt snabbt... det var nog den segaste buss jag någonsin har varit med om, inte nog med det... körde hackigt, så höll på att spy också! ;p  nej, usch för bussar!

fick tillbaka en samhällsuppgift förut också, något som förbättrade mitt humör en liten stund iaf... kan ni gissa varför?;p hihi... fick MVG på uppgiften, samt oerhört mycket beröm... jättekul faktiskt :) annars under dagen har jag inte varit lika happyface, varit lite sur och grinig samt trött... och är det fortfarande... tråkigt! men ska försöka göra allt för att bli på bättre humör igen ;-)

annars då, vad händer en fredagskväll som denna?;p mja, själv vet jag inte riktigt än, halva mig vill ut och festa fast den andra halvan vill det inte... och sen så är det ju faktiskt lets dance finalen idag ;p hehe.. vill ju träffa min goding också, men han varken svarar på sms eller när jag ringer... har ju inte träffat honom på 5 veckor imorgon... ;( 

funderar på att ringa syrran nu, och höra ifall jag får spendera natten hos henne... kan ju inte sitta ensam en fredagskväll heller!  hehe...

men vi hörs lite senare ;-)
pusssssss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0