härlig dag!

hejsan, hur mår ni? ;p själv mår jag återigen super och det känns underbart... som ni kanske har märkt hade jag inte tid att uppdatera något mer igår, ida följde med hem till grumset.. först käkade vi och sen en promenad vidare till solariet, där vi solade...och senare när vi väl var hemma var det tv;n som fick stå för underhållningen resten av kvällen ;p + att både jag och ida var riktigt trötta där ett tag...

idag då, har spenderat dagen i skolan som vanligt! syrran kom och hämtade upp mig vid skolan direkt efter att jag slutat, tog oss en trip genom färjestad, där det stod någon med filmkamera vid Löfbergs Lila Arena, vem vet, vi kanske är med på tv;n ikväll.. ;p hihi.. efter trippen på färjestad drog vi vidare och hämtade upp Jonas syrrans kille vid hans jobb och efter det provade jag på några soffor och kikade lite smått ;p flytt snart, när jag hade provat klart blev det att stor-handla och onyttig mat på det.... usch! ;p  och sen återigen hem.. så nu sitter jag här helt ensam i en 3;a, jag säger bara skönt att det inte är en 3;a jag ska bo i i alla fall, blir så mycket att hålla reda på då... buhu! hihi.. hockeyn står för underhållningen också, dock inte matchen jag egentligen hade velat se.. menmen, den duger den med... hockey är kul! ;-)

men för att inte missa allt för mycket sätter vi punkten här ;-)

hörs senare gullegrisar!
pussssssss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0