lägenhet

WOHO, fattar ni vad glad jag är nu eller? ;p fick reda på alldeles nyss att vi ska åka och kolla på lägenheten vid 7 idag, åh vad roligt! nu hänger allt bara på mig, mig själv.. vad jag tycker osv.. men som sagt bort från grums, nyrenoverad, lagomt stor och på herrhagen, vad mer kan man begära? ;p JAG ÄR NÖJD!  och blir allt som det ska, flyttar jag som sagt redan den 1;a april :-) mihi..  HAPPYFACE är precis vad jag är just nu :D

ska försöka få tag på josefine nu, och tala om vilket happyface jag är!

men ni får ha det så bra, så hörs vi senare efter att jag kollat på lägenheten!
pussssss*


Kommentarer
Postat av: josss

ja herregud va glad du va ;-) JAG MED :-D ah, de märks imorn om ja hänger på o handlar :-) PYSS!

2009-03-02 @ 18:31:36
URL: http://josefinehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0