lek utomhus

hejsan igen ;-) hur mår ni? jag mår bara bra ;p har för en liten stund sen käkat våfflor med grädde, glass, socker och sylt här hos syrran ;p grymt gott om ni frågar mig, och om jag inte minns helt fel så var det nog år och dar sen jag åt det sist. det som är så gott, fattar inte riktigt hur det kan ha varit så längesen, men tydligen så ;p har även hunnit med och duschat, pratat med ida och malin osv.. malin skulle tydligen till andreas, och jag skulle egentligen ha åkt till karlskoga.. men godingen kunde inte, hans lilla-syster fyllde år, och sen skulle han tydligen åka cross... tråkigt!  jag som vill ha sällskap idag... jaja..

har nyss kommit in nu också, har varit ute med syrrans dotter och lekt, först gungade vi, sen klättrade vi i träd osv osv.. mysigt! och här kommer lite bilder :

lowa, hur söt är hon inte på en skala 1-10?  en 10:a helt klart ;-)

och här en bild på självaste jag ;p groggy?

haha, snygga eller ? ;p

grimas-dags och vi giller´t ;-)

lite senare blev det att klättra i träd, fast själv vågade man ju inte klättra så högt! haha..

så istället tog jag några ego-kort ;p  och kollade på lowa såklart ;-)

jag och lowa ;p världens sötaste unge, right? :)



efter en stund ville vi prova på rutschkanan, och det tyckte lowa var riktigt roligt.. och speciellt vatten-pölen i slutet utav den! blött kan man säga att det blev efter ett tag...

såhär såg vattenpölen ut, mysig? ;p



den här bilden får avsluta lek-dagen, mihi!  mycket passande ;-)

hockey på tv;n. färjestad-skellefteå! och det kan man ju bara inte missa, heja heja fbk ;-)

ska fortsätta att kolla hockeyn nu, men ni får ha en toppen dag, så hörs vi kanske sen.

pussssssssss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0