lördag ;-)

tjingeling!

återigen varit lite dålig på att uppdatera, men datorn hemma har krånglat så det är därför.. synd tycker jag! för att blogga är ju kul, eller hur? ;p och sen tror jag nog att ni som läser min blogg vill att jag ska vara uppdaterad ofta, iaf med jämna mellanrum.. så det ska det verkligen bli ändring på, hörde något om att mamma sa att internet tydligen funkar på min dator nu ändå, och det är ju bra! mer bloggande alltså.. ;-)

annars under dessa två dagar som jag inte har bloggat har skolan tagit upp den mesta tiden, och sen har det inte hänt något speciellt. tråkiga dagar numera... finns liksom inget att göra, blir bättre då solen skiner, när man kan ta sig promenader i det härliga vädret samt sola och bara dra ihop ett gäng och vara ute. ;p så mysigt om ni frågar mig... men det verkar iaf som om att det är på rätt väg, mer sol, ingen mer snö.. toppen! ;-)  våren är påväg!

denna lördag funderar jag på vad jag ska göra, allt hänger på malin kan man säga.. malin en utav mina bästa vänner, ifall hon ska in till andreas i staden och kika film beger jag mig till karlskoga till min goding! men om inte, ska vi umgås. jag och malin ;-) hon är underbar den flickan, ida med för den delen! mina två andra halvor, jag vet att den bara finns en halva kvar.. men båda två är lika bra, lika bäst! jag bara älskar dem! puss på er ;p

som sagt robinson har ju säsongspremiär ikväll också, och om jag ska vara riktigt ärlig har jag saknat det... jag saknar faktiskt alla dessa dokusåpor som en gång var; robinson, farmen, big-brother, paradise-hotel, club goa osv osv.. så roligt att se, och för att erkänna something skulle jag faktiskt kunna tänka mig att delta i något liknande... roligt från min sida.. hihi..

kom på ytterligare en sak, hela mars har ju gått otroligt fort och nu är det endast 11 dagar kvar tills jag flyttar, och jag som inte ens har packat, köpt grejer eller något? kanske ska sätta fart? eller vad tror ni? ;p haha.

ska kika min h&m beställning ytterligare en gång, jädrans vilken tid det tar. gaaaaaaah..

men vi hörs lite senare!
pussssss*


Kommentarer
Postat av: Ida

Puss på dig själv gumman :) Du är bäst<3

2009-03-21 @ 15:25:13
URL: http://everysecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0