mycket nu på den senaste tiden

hej igen :)

jag vet att jag har varit fruktansvärt dålig på att hålla bloggen uppdaterad nu de senaste dagarna, ursäktar för det! men har varit mycket nu,  som jag har nämnt tidigare var jag ju och kollade på en lägenhet i måndags, jättemysig verkligen! bestämde mig nästan direkt att jag ville ha den, och redan i tisdags var allting klart.. kontrakt och allt, så nu är den min. jag får nyckeln den 1 april, och flyttar faktiskt in redan då.. ;p  och inflyttningsfest blir nog helgen därpå.. måste ju hinna få lite ordning, eller vad säger ni? ;p hihi... men är riktigt glad faktiskt, allt har gått så fort, tänk om bara 3 veckor ska jag flytta hemifrån, ta eget ansvar osv.. är riktigt laddad, ska bli så skönt!  förutom det har jag shoppat och spenderat mycket tid med mina nära och kära, sov hos ida från måndag-onsdag, och tiden efter det har jag spenderat hos syster.. dels för att jag och mamma inte alls har någon vidare "bra" kontakt just nu och dels för att jag trivs där helt enkelt! 

och sen har skolan tagit mycket tid också, går från 08.50-16.00 varje dag nu ända fram tills sommarlovet! puh.. och när man slutar 4, är man ju inte hemma förrens 5... lite drygt faktiskt! ;p

så har jag spenderat min vecka, och ja nu är det fredag och helg.. riktigt skönt och väldigt passande.. dagen idag blir lugn, och ska spenderas med malin framför lets dance osv... mysigt!  men imorgon blir det andra tag, jag josefine och malin ska till hagfors och festa med ida och hennes kompisar för första gången, ska faktiskt bli riktigt roligt att träffa dem och det ska också bli kul att se vad hagfors har att erbjuda ångående fest-livet! ;-)  hihi... chansar på en toppen-kväll med de bästa, samt träffa nytt trevligt folk! ;p  kommer bli super!

förresten, angående kärleken... har jag också trillat dit!  JAG ÄR SMÅKÄR, OCH DET ÄR UNDERBART!
dock kommer jag inte kunna träffa honom på ett tag, om jag inte åker dit imorgon iof... ;-) han fyller år idag också, grattis baby! 

som jag sa nu, så åker jag ju imorgon.. men ska försöka uppdatera ikväll och imorgon innan jag åker! men om jag inte kan, så får ni ha en toppen helg så hörs vi på söndag igen ;)

pusssssssssss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0