nyvaken ;)

hej alla :)

godmorgon, har ni sovit gott? det har jag, underbart gott.. hihi... gårdagen spenderade jag hos syster även denna dag, en mycket lugn dag utan dess stå hej.. fick bli en film-kväll för våran del, dock kommer jag inte ihåg vad filmen hette, men utav det jag såg var den riktigt bra.. såg dock inte klart hela, var väldigt trött... så gick och la mig istället, riktigt skönt!

om ni kanske vet skulle jag egentligen spenderat lördagen med ida hemma hos henne på färjestad, men hon ringde igår och sa att hon hade missat tåget ifrån lund, ( pojkvännen bor där ) eller rättare sagt tåget hade åkt iväg utan henne, dålig stil om ni frågar mig, riktigt tråkigt att vi inte kunde ses igår... har faktiskt inte sett henne på hela lovet, men jag får vell glädja mig med att vi ses imorgon! :)

idag har jag faktiskt ingen aning vad jag ska hitta på, känner bara för att spendera tiden hemma och bara vila upp sig inför imorgon... då skolan börjar! * suck *  eller jo, ska ju hämta ut mina skor från din sko, som aldrig blev av igår.. lägger upp bild senare, så får ni se :)

magen kurrar för fullt här, nog dags att göra iordning lite frukost skulle jag tro ;p men vi hörs ju lite senare,
pussssssssssss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0