övernattning hos syster

sitter just nu hos syrran, vi tänkte slänga på en film här vilken sekund som helst.. dock är det samma film som igår, eftersom varken jag jonas eller syrran såg klart hela, vi alla hade tydligen somnat ifrån den. hihi.. så vi tänkte fortsätta och kolla nu istället ;p spenderar även denna natt här i soffan, mysigt... bestämde mig också ganska snabbt för att jag skulle skippa skolan imorgon, inte tillräckligt utvilad för den än bara ;p mihi..lite lustigt det där, har ju trots allt haft lov i 1 vecka nu... menmen, sånt som händer!

men filmen börjar nu, så måste skynda mig... ( vill dock se mer idag, än vad jag hann med igår ). hihi..

vi hörs nog  lite senare, och om inte så hörs vi imorgon!

men ni får ha en fortsatt trevlig söndagskväll, det ska jag ha!

pusssssss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0