redo för plugg!

har nu duschat, sminkat mig och plattat håret lite, dock bara överhåret. det andra behövs inte plattas, utan blåsas rakt istället ;) smart va? ;p hihi..

har inte hunnit gjort så mycket mer idag, pratade en sväng med ida förut, hon berättade att hon även idag hade glömt sin mobil hemma, som hon gjorde den förra fredagen den 13 också.. hihi, lite smått otur kanske ;p det har iaf inte jag haft, än så länge. men vem vet? ;p det kanske dyker upp ngt senare? hmmm. pratade även med malin nyss också, hon hade inget planerat idag, och det har inte jag heller. så därför bestämde vi oss för att hon skulle komma hit lite senare, annars idag ska jag vell inte göra något speciellt,eller jo plugga med det jag ligger efter i. blää!  väldigt många som ska på studentfest har jag hört också.. vill också det ju! men istället får man vänta 1 år till, men det kanske är bra det? ;p hihi..  det tror jah.. ;-)

gick in och kollade när min beställning från h&m skulle komma förut också, egentligen skulle den ha kommit för ngn vecka sedan.. men nu stod det att den kommer till veckan istället ;p och bikinin skulle komma vecka 16. börjar bli lite smått orolig här, ifall inte bikinin hinner komma innan sommaren och allt. eftersom det verkar att ändras hela tiden, och jag som har så svårt för det där med att hitta just bikinis ;p hehe. passform och allt ni vet? ;p viktigt det där ;p

kan även tillägga att jag och ida var och beställde biljetter till lund igår också, hennes kille har flyttat dit, han ska utbilda sig till brandman, coolt om ni frågar mig ;p så dit bär det av den 30;e april, och så kommer vi hem den 9 maj ;p fy fan vad kul! något jag ser fram emot, verkligen :D

plugg,plugg och plugg... måste göras nu- usch!

återkommer senare, i mina plugg-pauser ;p hihi..
ha det bra så länge!
pussssssss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0