seger för färjestad! ;-)

hockeyn har nyss slutat och färjestad vann med hela 6-0, mycket bra ;-) nu står det 2-0 i matcher och det återstår endast att vinna de två närmsta matcherna nu så är de klara för final ;p hihi... en hemma-match och en borta match kvar ifall de vinner vill säga, annars återstår ju mer ;p men om jag ska vara riktigt ärlig tror jag de tar skellefteå lätt i denna semifinal, kolla bara på denna match som var idag... haha... vilket spel hade skellefteå egentligen? ;p  jaja.. färjestad äger helt enkelt, så tycker jag!

annars då, jo jag har varit nere vid affären för en stund sen och laddat upp med ytterligare lite godsaker, ikväll blir det  hemma gjord pizza med kebabsås, och efter det chips och dipp + godis och coooola! mums... blir alltså en hemma-kväll även idag, finns ju inte så mycket annat att göra...och ut och festa lockar verkligen inte, istället väntar jag tills den 4;e april då det är jag som håller i festen, kommer nog att bli super kan jag tänka mig!

så kommer min kväll att se ut, och ett måste ikväll är ju robinson, det kan man ju bara inte missa... läste i någon tidning häromdagen att de skulle inviga med plankan denna säsong, plankan vilket dom alltid brukar ha sist ska de ha först.. spännande, spännande... kanske är en sten-hård omgång iår, det återstår att se, eller vad tycker ni själva? ;p

tänkte spela lite spel med lowa nu, fördröja tiden lite tills Wild Kids börjar ;-)

pusss på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0