skolaaan ;-)

hej alla ;)
' hur mår ni en dag som denna? ;-) själv mår jag bara super, sitter i skolan och har nyss käkat lunch, fick bli sallad för min del... den "vanliga" maten såg ut att smaka bajs.. så usch nej! och sen så har jag ju lovat mig själv att bli lite nyttigare också, så det satt perfekt, dock hade man kanske kunnat byta ut skinkan mot kyckling men, helt okej ändå faktiskt! har hunnit med både det ena och andra idag också, då vi har en såkallad " jobba ikapp " dag idag... och ytterligare fler uppgifter ska göras och lämna in.. ;p puhu...  


bara 8 dagar kvar tills jag flyttar också, bort från slummen in till city! stadsbo alltså och det tycker jag låter grymt! ;p har dock inte packat ngt än, måste ju få tag i nåra flyttlådor, dock inte många eftersom jag ska allt nytt i lägenheten... ;p inga gamla grejer här inte, nytt och fräscht! ;-D  och sen ska jue en hel del möbler inhandlas... vill göra det snart känner jag, men måste vänta på att pappa sätter in money, sen är det bara att ta bilen och dra iväg och leta ;p hihi...

mja,längtar en aning faktiskt! men kommer sakna grums i vilket fall, men karlstad blir nog bra det med.... och hoppas på att ida får lägenhet på herrhagen hon med, det återstår att se! hihi... ;.)

ska dra mig nu, samhällsuppgift väntar... *boring*

men vi hörs lite senare, kan bli lite sent skulle jag tro.. ska nämligen iväg och sola efter  skolan och med ida, sen är det ju min såkallade "tv-dag" idag!

pussssssss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0