tidig morgon ;p

godmorgon bloggen ;p klockan är runt halv tio en söndagsmorgon och jag är redan vaken, helt otroligt! har haft en jobbig natt faktiskt, vaknat ett antal gånger beroende av olika saker... törstig, att det var för varmt, kiss-nödig, röksugen osv osv.. mycket jobbigt.. men har fått sovit en hel del i alla fall, men jobbigt när man inte kan sova hela natten ut.. det som är så skönt! ,p menmen.. shit happens ;p 

iaf, sitter här hemma hos syrran i köket just nu, gör inget speciellt.. nyss läst aftonbladet, det hade tydligen varit en massa våldtäkter på olika slags färjor, hemskt om ni frågar mig... hur kan man ens vara så sjuk, och göra så mot ens medmänniska? jag fattar inte, sjukt är det... jag som älskar att åka på färjor, det som är så kul... detta kommer inte att hindra mig i fortsättningen, men man kanske börjar tänka efter lite mer, att man inte ska gå så mycket själv utan att man hela tiden ska tänka på att ha någon man känner i sin närhet... det kommer jag verkligen att tänka på!  hemskt att det egentligen ska behöva vara så, att man inte skall kunna gå själv... menmen, idioter finns överallt och vi kan tyvärr inte komma ifrån dem.. så är det...

annars denna söndag har jag ingen aning om vad jag ska göra, blir nog som alla andra söndagar... att bara ta det lungt! skönt det med faktiskt, tänkte ringa malin lite senare också, höra ifall hon vill hålla mig sällskap denna söndag... mysigt!

sitter och gäspar just nu, funderar på om sängen vore en stund till.. klockan är ju inte mycket som sagt!

men vi hörs sen igen, i lite piggare skick ;-)
pusssssssssss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0