busy woman

mätt och belåten efter dagens godsaker, kalasat för hela slanten och om jag tänker efter var det riktigt gott, men usch vad ont i magen man har nu efter! fast det var det värt, så himla mysigt det där när det är kalas-dags, då man samlas drygt hela släkten, småbarn överallt, man pratar i munnen på varandra och allt annat ståhej! men jag trivs må jag säga.. :)

på tal om kalas finns det inte en enda månad då vi i vår familj kan vara lediga från att fira någon annan, alla har en månad kan man säga, vilket gör så att man samlas oftare, så tänker jag, och det är ju bara mysigt :)

är väldigt upptagen just nu också, mycket som ska fixas och en hel del planer har man, i stort sett halva dagen idag har spenderats åt att planera ännu mer inför sälen... en riktigt fin stuga har vi spanat in som vi ska boka imorn, och gänget är ju helt underbart det med :) fy så jag längtar, gör inte ni andra också det?

inte nog med det, pratade med pappa förut idag också, och redan om 17 dagar beger vi oss iväg verkar det som, panama i 10 dagar för att hälsa på pappsen och brorsan, fy va härligt! sol,bad och värme... (iaf för några dagar) hihi..

busy woman är nog det enda rätta för mig just nu, imorn är det dans och kommer inte vara hemma förrän sent, torsdag film-kväll med B :) fredag middag och bio  (bröllopsfotografen) med tjejerna, lördag malins födelsedag+fest hos ida på rud... så som ni märker är mitt schema ganska så fullspikat, men för mig det ingen roll! trivs med det, älskar verkligen känslan av att veta vad man ska göra, äventyrlig jag! :)


om ni har tur gullisar, så kanske det hinns med ett inlägg imorgon, för nu är det andra avenyn som gäller!

ha det toppen så länge, bästa läsare! :)

ps. ni som kommenterar och inte har något vettigt att kommentera med vill säga, behöver INTE kommentera, omoget rättare sagt.. och speciellt att ta det på en blogg? haha. ds.

felicia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0