fredag hela veckan



sitter nu hos at M&M´s place, är här med syrran, hon är barnvakt åt deras barn här en sväng, så valde att åka upp och hälsa på dem :) skolan idag har gått fasansfullt fort idag, bara haft media vilket jag börjar tycka är riktigt kul även fast det inte riktigt är min grej..

efter skolan var jag hos polisen en snabbis, mötte upp mamma och jan och gick in och fixade pass, allvarligt talat har nog aldrig någonsin sett mig själv så seriös på ett kort.. ha ha ha.. vänta och se ni bara, garva lovar jag att en hel del kommer att göra, men hon i receptionen var riktigt nöjd och sa att det var exakt så ett pass-foto skulle se ut, egentligen, vad spelar det för roll, vet ju själv att riktigt så allvarlig är jag inte annars så.. :)

dagens planer blev inte riktigt som det var tänkt, middag + bio skulle ju egentligen stått för underhållningen, men eftersom inte riktigt alla kunde idag + att det bara fanns 5 platser kvar på bion så blev det inställt, och tas någon gång på höstlovet istället :) så idag har jag 3 andra alternativ, endra en helt vanlig hemma-kväll med god mat, gott sällskap och idol + en riktigt bra film, eller umgås med sofia ida jerker och maxi, eller träffa A ;) har ingen aning än vad jag är sugen på att göra, men något av de tre alternativen blir det garanterat :)

och imorgon vankas det party hos ida på rud, födelsedags fest kan man säga, malin fyller år och det ska vi fira :) jag är taggad som vanligt när det gäller mina underbara brudar :)

Panama bokat och klart också, och malin blir den lycklige som får följa med, redan om 13 dagar åker vi ner till göteborg, och om 14 dagar tar vi planet till 40 graders sprudlande värme och sol, jag njuter redan nu... resfeber näst? ;)


ha en fin fredagskväll puddingar, hörs kanske sen :)

felicia ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, lite nyfiken ;) vem är denna A ? :D

2009-10-16 @ 18:22:51
Postat av: hanna

gillar din blogg! :)

2009-10-16 @ 19:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0