helgen som gått

även denna helg har varit lugn, trots detta har jag hunnit med en hel del faktiskt och det är ju bra.. i fredags var jag tvungen att gå tidigare på grund av att jag skulle iväg på ett viktigt möte, hoppas det blir positiva besked :) efter det viktiga mötet jag gick på stan en sväng med malin och efter en stund kom även ida ;-) eftersom att jag och louise redan innan under skoltid spanat in det nya höstmodet under vårat mode-repotage blev jag extremt sugen på att införskaffa lite nytt, igen! så blev en del saker faktiskt,

en mysig väst
vanlig bas-tröja
smink
smycken
lack-leggins
stövlar

och lite sådant, + att jag tidigare i veckan införskaffade stövlar,halsduk och lite mer smycken :)

så nu har man shoppat lite, men finns fortfarande hur mycket som helst kvar som man fortfarande vill ha :)

resten av fredagen blev lugn, en hemmakväll framför idol med malin hemma hos henne ;-) gott käk och så till det, mums!

gårdagen följde jag med syrran och de upp till arvika i spöregn för att gå på den traditionella marknaden, enligt mig sög det, köpte inget speciellt förutom nougat och annat gött godis som finns, det vanliga helt enkelt! gick ett "varv" genom det hela för att sedan åka några karuseller med Lowa, blev bara 2 stycken och tur var väll det, frös som bara den, regnet öste ner och det kändes som hela jag skulle blåååsa bort. usch ;o 

efter karusellåket kom illamåendet och kylan tog över ännu mer, blev pizza innan hemfärd och lite senare var vi äntligen hemma. gjorde inte mycket resten utav kvällen, hyrde en film - The Haunting eller något hette den, en riktig rysare, man skvatt typ hela tiden, usch... rekommenderar den faktiskt för er som vill bli lite lätt uppskrämda, dessutom är den verklighetsbaserad också..

det var fredag och lördag det, har även hunnit med att ringa på lägenheten i stan också, men den var upptagen, så det är bara att leta vidare..  och idag har jag heller inte mycket planerat, ska på medium-seans med malin och ett gäng brudar lite senare, annars inget speciellt..

hoppas ni haft en bra helg, för det har jag haft! :)
bilder kommer, till veckan..


felicia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0