It´s raining man

nyduschad och ska strax platta håret för att bege mig ner till apoteket och köpa halstabletter samt se om det finns tid för halsprov, har nämligen sovit hos M&M inatt, som jag tror jag nämnde igår.. blev ingen skola idag, halsen krånglar som bara den och jag vet inte riktigt vad felet är på mitt immunförsvar nuförtiden? ;s känns som om jag som alltid varit den friska och glada felicia inte längre är det, utan att jag lättare drabbas av förkyldningar och andra sjukdomar..  förkyld är något jag varit i drygt 6 veckor nu, och det har inte varit någon tumme upp om jag får säga så, fast nu det känns som om att det är på bättringsvägen, hoppas det iaf!

annars denna slappa tisdag har jag inget speciellt planerat, började ju på boken "flickan som lekte med elden" igår så fortsätta att läsa på den ska jag göra, ska också försöka att ta en 25-minutare i solariet också :) annars hittar ni mig förmodligen hos louise! :)


take care cakes!

felicia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0